Vrijwilligers gezocht voor Taal achter de Voordeur

Taal achter de Voordeur is een van de projecten van Stichting LOV. Het is een laagdrempelige manier om in contact te komen met geïsoleerd levende migranten. De deelnemers, vooral vrouwen, willen graag hun Nederlandse taal verbeteren. De taalvrijwilliger komt voor een periode van maximaal een halfjaar bij de deelneemster thuis om haar de Nederlandse taal te leren. Gaandeweg ontstaat vertrouwen en worden de eerste stappen gezet naar het doorbreken van het sociaal isolement.

Stichting LOV koppelt vijftien tot twintig vrijwilligers aan de deelnemers van Taal achter de Voordeur. Voor dit project zijn we op zoek naar taalvrijwilligers. Bent u geïnteresseerd om geïsoleerd levende vrouwen te helpen, meld u dan bij ons aan. Dit kan via info@stichtinglov.nl of u kunt bellen naar 010 742 02 81 (vraag naar Jan van de Vooren of Anna Marie Hazenberg). Ook kunt u het aanmeldingsformulier op onze website invullen.